Indlæser Begivenheder

16+ Unge-camp i Aarhus (Åbner for tilmelding 18. juni)

18 september, 2026 - 16:00 - 20 september, 2026 - 11:00

Er du klar på en weekend med gode vibes, grin og hygge i Aarhus 🙌

Vi tager igen turen til Aarhus med vores 16+ hold, hvor vi skal bo på Radisson Hotel midt i byen – perfekt base til en fed weekend sammen.

👉 Hvad kan du glæde dig til?
• Lækkert mad (massere af det 😋)
• Hygge og chill med de andre
• Sjove aktiviteter og spil
• Tid til bare at være sammen og have det grineren

📍 Hvor: Radisson Hotel, Aarhus
📅 Hvornår:
Fredag d. 18. september kl. 16.00
→ Søndag d. 20. september kl. 11.00

📩 Tilmelding: [email protected]

Tag dit gode humør med – vi sørger for resten 😎
Vi glæder os helt vildt til en mega hyggelig weekend med jer!

Lidt praktisk information
Hvem: Weekenden er for unge på 16+, som enten har eller har haft kræft. Der er et begrænset antal pladser, og nye deltagere vil blive prioriteret.

Pris: Det er gratis at deltage.

Transport: Du skal selv sørge for transport til og fra hotellet.

Ved tilmelding skal du oplyse:

  • Navn
  • Alder
  • Mobilnummer
  • Eventuelle forhold, vi skal være opmærksomme på (fx handicap, behov for hjælp til medicin, udtrætning eller andet relevant).

Praktisk

Arrangementet er for:

Adresse: